Tuesday, January 12, 2010

' SUCCESS USUALLY COMES TO THOSE WHO ARE TOO BUSY TO BE LOOKING FOR IT....'

emm...aku sungguh2 bz skang... nak update ini blog pun rasa cam susah sangat rasanya.. but the interest are there. so sebz mana pun, blog ini tatap di hati...hehehhe.. emm.berbalik kepada pepatah di atas...pepatah ke?...whatever... emm.. mmg aku tgh bz..tapi i'm not sure bz looking for success or just do what i need to do... aduhai... makin poning lak aku baca ayat aku sendiri... emm... camni la aku...bila bz melanda, mulalah jadi tak berapa nak betul...hhehehe..

actually today n past 2 days, i'm not feeling well.. ada je yang tak kena.. sakit kepala, sakit mata, sakit pinggang...apa lagik nak sakit pun tahlah.. heheh.. tapi serius mmg aku sakit kepala giler2 this time... asyik makan pcm je... abis 4 jam sakit balik... nak g klinik cam malas la plak... emm...takde masa...ye ke?....emm.. ngklah lagik sehari dua, kalau still camni mmg kena g check ek....

emm..hari ni dapat 3 memo serentak...memo panggilan taklimat tuk esok.. lepas satu-satu sampai...sampai 3 sekali...aduhai... emm..maksudnya besok seawal kul 11 dah kena ada kat sekolah.. emm... takde apa yg leh dikata bila dapat nota cinta tu... terima je la seadanya....:) :)

emm..hari ni nak tempek skit gambar2 masa g ziarah anak izal ahad lepas...

sebelum g umah pak ngah dia...kimi sempat g makan mc d.....emm..kimi n mc d cam takleh dipisahkan..hehehe





emm...ni plak gambar kimi, makwan n baby....ops....kimi nampak jeles bila makwan dia dah ada cucu lain..hehehe....











ni plak gambar babynya....







dalam sibuk2 tangkap gambar baby ....terlupa plak nak amik gambar papa mama dia.. heheh... takleh lah nak interframe ek...yg biasanya interframe...of coz laa... mak long dia...hehehe....



emm....ops....memikirkan besok...alahai...

3 comments:

azian said...

samalah kita linda...aku pun jadi cik long yg glamer gitu..huhu..ikut muka saper anak izal ni...

Unknown said...

emm....ikut muka sapa ek..mata mama dia kot...emm..kecik lg la yan...:) tapi lawa mesti ikut maklong dia..hehehe

azian said...

cehhhhhhhhhhhhhhh...asal lawa jer ikut hg kan? betul betul betul