Thursday, November 19, 2009

Macam-macam ada....

salam...

Hari ni mmg full of xtvt @ sekolah. seawal pagi dah ada program higgalah balik... ok..meh kita story mory.. memandangkan ada 2 hari lagik sebelum cuti, so hari ni diadakan perhimpunan rasmi terakhir sebagai perhimpunan penutup sesi persekolahan 2009 di sekolah aku. emm...antara isi penting of coz la amanat2 GB dan GPK2 sebelum cuti bermula kepada murid2 dan cikgu cikgi....





yihaa...dapat hadiah dari guru besar...




hadiah yang aku dapat selepas dibuka....tq pn zainab...nice ..


selesai perhimpunan, tugas bermula, tugas apa?...emm...persediaan dewan tuk majlis anugerah cemerlang besok. tugas aku... hiasan pentas + backdrop bersama cik yong n k.fishoh...bravo..bravo

taraa...ni lah adanya....



selesai persediaan dewan, full rehearsal dimulakan...emm..tugas aku plak kali ni sebagai MC majlis... heheh..aku kan suka mic. maklumla nak jadik pengacara tv tak layak, pakej takde...hehehe...so, lepas gian kat sekolah je laa......

rehearsal persembahan tarian rampai...


rehearsal persembahan koir....


haa... ni yang best. lepas abis rehearsal, keputusan UPSR diumumkan... ops.. aku plak yang cemas.. student2 aku apatah lagik.. akhirnya.... dari 29 orang, 4 dapat 5A, 4 dapt 4A1B. alhamdulillah...walaupun tak capai target, prestasi sekolah meningkat dari tahun lepas.... congrate cikgu-cikgi yang berhempas pulas tuk kejayaan ni... dah of coz congrate tuk yang berjaya, tapi bagi yang tak berjaya, jangan terlalu kecewa.. ini cuma satu permulaan.. masih banyak kejayaan yang boleh dikejar pada masa depan..insyallah....

cikgu cikgi pun berdebar gak.....




5A....congrate.....


4 A.....jangan sedih ek....


kesemua yang dpat 5 & 4 A...


selepas dapat result...





cikgu-cikgi tengok result dulu....


ni cikgu english...100% lulus beb....congrate...

No comments: