Thursday, January 7, 2010

salam...

emmm....besok ada gotong royong kat sekolah...so maksudnya kena datang pagi.... alahai. last minute punya plan... sebenarnya aku dah plan besok, nak hantar kimi g sekolah coz dalam seminggu dia g sekolah ni takpernah sehari pun aku dapat hantar.. bukannya apa...saja nak amik feel hantar anak g sekolah masa dia tahun 1 ni... then dah janji ngan dia sebelum g sekolah nak bawak g makan kat MC-D. nampaknya tak kesampaian jugaklah hasrat aku tu....sorry ek kimi... so, disebabkan aku tak dpat nak bawak dia g MC-D besok, so malam tadi aku bawak jugaklah dia ke MC-D. dinner kat sana... emmm....

hari ni rasa penat lain macam lak...so, takde mood nak taip banyak2..hehehhe..so, as usual aku still akan tempek gambar..tapi gambar kali ni special skit...gambar baby adik aku...adik aku izal baru dpat baby girl...congrate to both of u, izal n sofea... namanya Putri Nur Balqis...

1 comment:

azian said...

yeah..congrate to izal and his wife, sofea.....be a gud parents to putri Balqis..insya Allah