Monday, January 4, 2010

Salam...

alahai, lamanya tak update blog ni... ada je benda yang membuatkan aku sampai tak sempat nak menjenguk lebih lama kat sini..hehehe.. minggu lepas seminggu kat sekolah mensettlekan keje2 tuk sesi baru sekolah. jumaat - ahad balik kg @ JB, sempat menyimpang ke singapore. hehehe....balik malam ahad, isnin dah start keje. nasib baiklah aku sekolah petang...ada gak masa tuk rest skit... aduh..

hari ni aku rasa sungguh2 tak larat. dari mula datang sekolah dah macam2 benda kena buat. nak2 aku guru kelas, so awal tahun ni mmg bz giler. kutip yuran, keceriaan kelas, buku teks...dan macam2 lagiklaa....

emm...tapi ada satu citer sedey..sedey bagi aku laa...hari ni anak aku kimi masuk darjah 1. dia plak sekolah sesi petang..bermakna sama ngan aku. tapi dia takleh masuk sekolah aku coz aku ngaja kat sekolah pompuan...emm...yang sedihnya aku takleh nak ngk mahupun ngantar dia ke sekolah di hari pertama dia kat sekolah... yelah...ni lah dia dinamakan guru umpama lilin...betul la ek... tapi aku sempat hantar masa dia ada hari pendaftaran + orientasi khamis lepas... tu pun cukupla ek...:) :)

ni gambar sebelum g sekolah....ayah n mak aku pun ada...ni pun gambar kimi ngan atok dia....atok dia ckp dia kena g hantar kimi g sekolah coz ni lah satu2nya cucu dia...buat masa ni laa...hehehhe...atok...atok...







dah sampai sekolah.....





emm...sampai sekolah..kimi kena masuk kelas....mama n abah kena g bayar yuran dulu...







ok...ni plak gelagat kimi sepanjang hari orientasi...









hopefully kimi leh jadik murid yang bijak + pandai....amin....

1 comment:

azian said...

huhu..be a gud boy