Sunday, March 11, 2012

salam....

Hari ni bangun dalam keadaan yang sangat malas..heheh... dah start cuti sekolah seminggu sebenarnya but hari ni kena g skul coz ada bengkel menjawab soklan UPSR (english).. walaupun aku tak mengajar year 6 but kena la bg support kan...heheh...

kejap je masa berlalu..rasanya cam baru je smalam mula skul for sesi 2012 ni.. but hari ni dah cuti pertengahan semester pertama dah... alahai...rasanya cam tak terkejar plak.. banyak benda nak kena settle n buat dalam masa terdekat ni..

sebenarnya malam tadi masa tido leh lak aku termimpi kawan2 masa sekolah dulu... termimpi kenakalan masa budak2 dulu... ops..nakal ke aku?... hehehe.. leh tahan la agaknya.. tapi study tetap no 1.. alhamdulillah kawan2 kelas aku sumanya 'menjadi' walaupun memasing nakal masa sekolah... tapi semangat tolong menolong dalam kelas masa sekolah dulu mmg membantu rasanya.. ditambah ngan cikgu2 yg best... agak2nya aku kena g sekolah hari ni lah yg buatkan aku termimpi2 citer sekolah agaknya... hehehhe..



buat kawan2 ku...hope korang suma bahgia ngan kehidupan masing2... SEMENDA tetap dihati....

sedang aku duduk2 dalam bengkel ni... sempat plak melihat facebook dan ada satu story yang sungguh2 memeranjatkan aku.. salah sorang kawan masa di UUM dulu.. agak rapat gak coz dia ni best friend, best friend aku.. hehehe... paham tak?.. tak pelah buat2 la paham ek... emm..back to kawan aku tu...namanya Zainurul Irma... ya allah.. baru tau dia meninggal dunia smalam due to effect from accident.. dia xcident jumaat lepas yg menyebabkan anak bongsu dia yg berusia 70 hari meninggal... dia cuma cedera n keesokannya dia muntah n bleeding di kepala (internal) dapat tau melalui ct scan ... koma n meninggal.. ya allah besarnya dugaan buat keluarganya... semoga roh arwah ditempatkan dikalangan org2 beriman.... amin..

No comments: