Tuesday, January 19, 2010

" A SOMEBODY WAS ONCE A NOBODY WHO WANTED TO AND DID "

emm....yes...i'm still to be somebody....mmg susah sebenarnya nak jadik somebody..but bagi aku 'somebody' tu can be something yang besar...so, baik kita bermula ngan kecik dulu....coz aku percaya, semuanya bermula dari sesuatu yang kecik...betul tak... so sebelum kita jadi 'somebody' yang besar... baik bermula ngan menjadik somebody dimata org2 yang sayang kita dan kita sayang.... betul tak?...so....hopefully someday i'll be someone.....

emm....hari ni seawal pagi dah kuar umah...janji ngan kawan kat tmpt keje nak g mydin. nak beli barang2, stok tuk book shop @ bilik guru. emm..sian kimi...aku kuar sebelum dia bangun tido...emm..well mama g keje ek kimi... then terus sambung keje sebelah ptgnya... balik sekali lagik aku ulang walaupun mesti dah boring nak baca ek...balik dalam keadaan jem..agak2nya ek..bilalah jalan kat KL ni tak jem kan....emm...balik tadi singgah kedai beli barang2 tuk masak. dah rasa muak makan kat luar la ni...hehehe.. tetiba tingat kawan aku kotam n ina nak jumpa coz nak citer pasal biz portal ngan aku...alahai..bukan taknak jumpa..but aku dah betul2 tak larat dah...sorry ek ina n kotam...maybe next time ek...:) :)

emm...masa aku menaip ni..still ada keje yg still aku buat...emm....badan dah betul2 tak larat ni...tulun.....

emm...takpelah...n3 kali ni nak tepek skit gambar aktiviti ahad lepas....layannn...

mula2 bawak adik aku ct g ng keter...dia nak beli keter....emm...saga je...so g survey2 la kiranya....











then, g carik printer tuk bilik guru....dah diberi tanggungjwab kan...buat je laa.. then, balik tu singgah minum ptg kat restoran yus @ kajang....emm....









emm...gendang gendut tali kecapi...kenyang perut senang hati...hehehe..then, perut dah kenyang...jalan2 time...emm..destinasi dipilih minggu ini...taraa....ops...putrajaya je... apa nama tempat pun aku tak tau..yang aku tau kat presint 5. actually nak carik tempat lain...terjumpa tempat lain...emm... tapi tempat ni pun ok gak....





















No comments: