Monday, January 18, 2010

"KECEMERLANGAN ADALAH HASIL DARIPADA SIKAP YANG INGIN SENTIASA MELAKUKAN YANG TERBAIK..."

emm...cam best ek ayat kat atas....sapa yg taknak cemerlang kan. tapi tuk jadik seorang yang cemerlang tu kenkadang perlukan ketekunan.... aku?...emm...bagi aku, aku still tak berapa nak tekun. but....aku still akan lakukan yang terbaik dalam setiap hal..insyallah...

hari ni tetap routine yang sama....bangun pagi, prepare breakfast, kemas umah skit2... siap2 g keje...balik dalam keadaaan jem...sungguhlah memeningkan kefala...balik nasib baik sempat gak ngk episod akhir balqis...but ending tak berapa nak sedap..apapun citer tu best je...

hari ni nak citer skit xtvt hari sabtu lepas... siangnya just lepak2 kat umah. kemas umah + lipat baju yang melambak tu....haa...malam...ni part yg aku suka..apa lagik...jalan + makan time...emm...tuk tukar selera skit. kitaorang g makan kat sate kajang samuri...lama gak tak g tmpt ni...emm...since last kitaorg g masih lagik order diamik oleh pelayan, but sabtu lepas ngk2 rupa2nya dah computerised beb... so, just duduk, order sendri kat kaunter...heheh..but oklah, cepat skit ordernya sampai...

































lepas makan.....hubby tanya, nak g mana2 lagik tak?...aku?..bagai bulan jatuh keriba laa... emm...tapi buat2 tak tau nak g mana la kan...then hubby kata, apa kata g downtown cheras.....yihaa....tak tunggu dia abis ckp, aku un terus kata...ok... bukan apa...just suka je cuci2 mata...hehhehee...hasil?...tak begitu memberangsang...sebenarnya takde benda nak dibeli pun....:) :)

emm...sampai je kat sana...ops..ada satu gerai yang sungguh menarik perhatian kimi..ops..aku pun sama...emm...gerai BEN10... aduilaa..suma jenis benda cop BEN10 ada...so, kimi pun dapatla hasil tangkapan di sini..heheh..











emm..jalan punya jalan, sekali ternampak lak satu penggunaan ejaan yang salah.. heheh...maklumlah semenjak kena ngaja bahasa ni, cam sensitif je ngk penggunaan perkataan yang salah...hehehhe....



emm...selepas puas berjalan.....





sebelum balik..otw ke tmpt keter....cuba ngk punyalah banyak keter2...cam ada pesta lak..



No comments: