Friday, January 22, 2010

salam....

hari ni seawal kul 8 aku dah ada kat sekolah....emm...hari ni ada kursus kepimpinan pengawas sesi 2. aku kena jaga pendaftaran n penceramah slot pertama...again...:) :) agak penat jugaklah sebenarnya coz lepas abis kursus terus sambung ngan sesi persekolahan cam biasa...

emm...smalam ada satu grapevine dah tercetus kat sekolah aku...hehhe...pasal apa?.. ada yang ckp elaun COLA bagi government servant akan di tarik balik... ops..ini bermakna abislah elaun RM300 aku tu...waaa... mana leh jadik camnni... so suma org sibuk memperkatakan hal tu....emm...mula2 ingat grapevine tu hanya tersebar kat sekolah aku je...rupa2nya dah tersebar meluas....hehehhe...skema je ayat aku ek... tapi kalau betulkan....mesti ramai yg marah + frust ek..... bila pk2 balik... cuba ngk, kalau elaun COLA ni naik, suma barang nak naik....tapi cuba ngk kalaulah COLA ni dimansuhkan, ada ke suma harga barang akan turun?....tahlah ek....hopefully suma ni tak betulll....

hari ni nak tempek gambar apa ek...minggu ni banyak gambar budak2 sekolah laa... maklumlah macam2 event ada kat sekolah aku tu...haa....aku letak gambar masa aku buat check up tuk KUGIRAM...ops...KUGIRAM tu maksudnya pemeriksaan, Kuku, Gigi dan Rambut...alaa..ala2 sport check sapa kuku panjang, sapa tak ikat rambut, sapa ada kutu..hehhehee...then yg tak sanggup aku nak check...gigi...hahahha....











so selesai check..ada beberapa budak yg kena tahan...cuba ngk gambar2 kat atas.. heheh.... sian.. sapa suh tak potong kuku....hehhehe.

haa...lagik satu nak citer...ni pasal kimi.... ops..kimi dah botak skang...abah dia punya kejer..aku balik tang sekolah, ngk kimi dah botak...aduhai anak mama...dah tak ensem...ensem ke?....hehhe...mestilah ensem ek....









No comments: