Wednesday, January 20, 2010

salam...

emm...alahai line internet ni sakitla plak...so slow..walaupun bar nya naik setinggi2nya... apa cer?... tahlah..maleh nak layan..ops..takleh..takleh...mana leh tak layan coz aku nak guna ni....celcom buat la something....tulun.....perlu ke potong?...hehehhe...

emm...hari ni rasa tekak cam sakit je...full class hari ni....adui laa... bukan apa. ngaja budak sekolah rendah mmg perlukan suara yang pic nya tinggi..hehhe...biasalah budak2 kan. cakap pelan mmg susah nak dgr... tingat plak zaman dolu2 masa ngaja kat kolej.. sungguh syok coz tak perlu sangat nak jerit2...yelah...leh guna mic kan...so leh control cun..then sojuk je coz bilik lecture ada aircond....hehehe...ops...tetiba lak rasa rindu nak ngaja budak besar.....insyallah...one day i'll be back...

emmm....semenjak dua ni aku rasa aku penah tulis kata lutut aku sakit...buat sementara waktu ada la solution yg aku reka sendri..nak g klinik, masih tak berkesempatan... al maklumlah...bz manjang..hehhee... meh ngk benda yg aku beli sebagai support lutut yg sakit tu,,, suma org sibuk suh aku minum susu..apa?... ingat susu tu sodap ke?... ops... aku mmg tk suka minum susu...alahai... abis tu camno.. mmg takleh telan...

No comments: