Tuesday, January 5, 2010

salam...

emm..dah masuk hari ke-2 sekolah. still bz lagik. emm...tapi kalau dah ada kat sekolah tu mana penah tak bz ek... alhamdulillah terima seadanya...hehehe. oklah, hari ni dapat satu story dari adik aku izal...dia dapat baby girl.. emm.. sempat video call ngan dia tadi.. so cute baby nya... nama?...katanya still tak ada lagik. aku yg ngidam anak pompuan, izal dapat dulu.. :) :) emm..ahad ni plan nak g ngk anak dia la..

emm..dah masuk tahun baru.. haa..setiap tahun baru, perkara yg kena ada mestilah azam baru kan.. apa azam baru aku ek...(emm...eleh azam baru kunun, azam lama pun ada yg tak capai lagik..heheh). ok..ok.. azam baru aku...

1. tidak bertangguh keje..
2. semoga dapat bertukar ke negeri sembilan.. (moga2 dapatla tahun ni)
3. semakin rajin masak.... (taklah asyik kumpul resepi je..)
4. nak kumpul duit beli laptop baru..(nak beli laptop dell...harus ke ek?..hehe...suka laa...)

dah la tu dulu....banyak2 pun kalau tak capai tak guna gak kan..heheh...tu pun lom tentu capai lagik tu....:) :)

cam biasa, entry kali ni pun ada gambar... gambar ni, gambar masa lunch staf sekolah aku...kiranya lunch akhir tahun laa... lunch ni kat Saloma bistro..

































actually ada banyak lagik gambar cuma.....malas nak upload banyak2. takut2 ada orang yang tak berapa suka gambarnya dipublishedkan...:) :)

No comments: