Friday, January 15, 2010

salam...

emm...hari ni hari yang sunguh2 memenatkan bagi aku...bermula seawal kul 8.00 dah ada kat sekolah. kursus kepimpinan pengawas..aku kena uruskan pendaftaran + penceramah slot pertama.. emmm..langsung takde stop tuk amik b/fast...aduilaa...perut berbunyi tu... lapo.... abis je slot aku, ada tugas menanti....ops..ayat skema je ek.. kena buat keceriaan tuk sudut ppda plak.. then petang....kelas as usual... sebelum balik tadi ada mesyuarat agong persatuan dan badan beruniform...mmg hari yang full... sampai takleh nak pk....nasib baik esok cuti... kalau idak for sure mc...ops....

actually, masa rehat kul 12.00 tadi aku sempat merempit balik ke umah jap. kimi tak g sekolah hari ni...tak sihat.. malam semalam dia batuk teruk.. dan sebenarnya dah lama dia asyik batuk..pagi dan malam... aku pun heran..pasal la asyik batuk je.. then semalam dia makan limau mandrin...akulah yg beli sekotak... lepas makan batuk makin menjadi2..siap muntah2 lagik.. aku pun bawak la g klinik.. emm.. ni advice doktor.. jangan makan limau ataupun anggur coz kimi dah ada simptom asthma.. sebelum ni pun mmg dah ada...cuma tak teruk je... kalau teruk kitaorang bawak g klinik amik gas tu... emm..but now dr suggest suh guna inhealer... emm...perlu ke ek?....i'm still thinking coz takut ada side effect... emm..takpelah...kena tanya sofea ni.. hehhee....

emm....n3 kali ni just nak letak gambar2 yang sempat di snap tadi...@ kursus kepimpinan pengawas....mula2 kasi tunjuk gambar budak2 dulu k...meh ngk ketekunan derang...











emm...seterusnya saja je aku nak intrepremkan kawan2 aku plak..cikgu cikgi yang begitu dedikasi...cewahhh....gambar aku?...emmm..this time aku tak interprem coz takde gambar aku...hehehhe....aku yg tukang amik gambar...







No comments: