Saturday, January 9, 2010

salam....

emm....smalam end up with the boring day....hehhee...pasal?..coz duk umah je.. cuma malam tu sempat kuar jap g JJ cheras selatan. carik hadiah tuk baby izal n sofea. saja je g JJ yang jauh ek..padahal depan umah pun ada JJ..hehehe... emm...tak tau nak belikan apa sebenarnya. call la aishah tanya apa yg abang dia lom beli tuk anak ee... emm...according tu aishah, suma dah beli.. ops..apa lak aku nak beli ni ek.. pk punya pk..belikan baju je la...hari ni plannya nak g umah izal la ni...

emm...satu lagik perkara best smalam kat JJ...emm..masuk2 kat situ aku ngk orang berebut-rebut beli recycle bag JJ tu...aku pun heran...pasalnya...ops..then baru aku perasan yang rupa2nya ada diskaun for that bag. 50%...oo..no wonder la ek.. then lepas jumpa barang yang aku carik, as usual mestilah kena bayar kan.. g kat kaunter then aku nampak satu statement...hari tanpa plastik...kalau nak plastik kena bayar 20 sen...ooo... patutlah ramai yg beli recycle bag tu....aku?..emm..takyahla...aku beli pun skit je barang...aku carry je...:) :)...









emm...tetiba aku tingat yang minggu lepas sebenarnya aku ada terima satu parcel. ops..dari intan...kawan lama masa kat uum dulu.. ingatkan dia hantar apa la tuk aku.. hhehehe..rupa2nya tuk kimi.. katanya hadiah b'day... sebuah buku yang menarik.. setiap malam sebelum tido kimi mesti suh bacakan satu citer tuk dia dari buku ni.... emm..tq intan 4 luvly book... kimi betul2 suka....:)



ops...ok..ok..nak siap2 g umah izal dah ni...

No comments: