Wednesday, January 27, 2010

salam.....

keje datang bertimpa-timpa...emm..biasalah ek, awal tahun. tak leh nak lari dah...ops.. nak taknak memang kena tempuh..ok... nak citer satu citer lawak skit. emm..ni pasal jem...ops...pasal jem lagik... kan dah citer, setiap kali balik keje mmg aku kena tempuh jem yang mmg cukup terus kat area bulatan lumba kuda tu.... tapi hari ni ada citer lawak skit...camni, setiap kali dalam jem, aku akan bukak radio kuat2 then nyanyi kuat2 sorang2 dalam keter... pendek kata nyanyi cam perasan diri penyanyi la kan...heheh..tapi hari ni tah apa nasib diri agaknya, tetiba sedang aku nyanyi sepenuh perasaan, aku pandang la sebelah kiri aku, ops..ada sebijik keter yang dalamnya ada dua org mamat..dia buat isyarat suh bukak tingkap keter...ops..pasal lak mamat ni..so aku pun turunkan tingkap keter n tanya pehal?... nak tau dia ckp apa?.. nyanyi lagu apa tu?....then diaorang gelak2...hantu punya orang..agak2nya dia peratikan aku yg nyanyi bersungguh2 tadi agaknya...dahlah aku nyanyi siap buat memek muka lagik..hahahaha....kantoi...

emm...tu citer pasal aku....ops...ni nak citer pasal anak aku kimi plak... dah nak masuk sebulan sekolah...alhamdulillah dia takde masalah besar pasal sekolah ni.. cuma ada satu masalah kecik yang aku rasa cukup besar.... pasal apa?...emm.. pasal stationery...bayangkan laa...setiap hari bila balik sekolah aku check box pensil dia mesti kosong..kalau ada pun tinggap shaperner sebutir... aduh... sebelum g sekolah mmg aku pastikan suma lengkap..balik2 suma hilang... dia ingat mama dia ni bukak kilang stationery agaknya... nasib baik mmg stok stationery aku dah beli banyak awal2 sekolah hari tu...coz dah agak dah benda ni akan jadik... tapi...sampai bila lah agaknya nak ok...ponek den...

ok..hari ni nak tunjuk skit gambar isnin hari tu...penyakit M tuk masak datang..so, kitaorg g dinner @ pizza hut JJ tmn equine....





No comments: