Monday, November 2, 2009

Nota cinta...

salam....

hari ni mmg hari penat sedunia... kat sekolah tadi ada saringan tuk pertandingan karaoke tuk hari kanak2 yang akan diadakan jumaat ni. So, bcoz banyak sangat penyertaan, terpaksalah buat saringan dulu. Lagik satu takut yang masuk bertanding tu menyirapkan jiwa raga. so, baik aku buat saringan la ek.. tapi agak penatlah melayan kerenah bebudak tu.. yelah namapun bebudak, banyaklah ragamnya bila kat atas pentas. so, sebagai orang yang tak berapa nak tua ni terpaksalah melayan... anak orang beb... kenalah jaga bebaik.. hehhe.. selesai satu bab, dengan beberapa penyertaan terpaksa direject kerana tidak menepati kehendak sirim.. hehhehe..

abis sekolah tadi, aku ngan 2 orang kawan kat sekolah g maidin kat pudu tu...alah metrojaya dulu tu..skang dah jadik maidin... heheh.. membeli barang2 tuk program setia kawan sabtu ni..aduh, bertimpa2 program nya... senyum linda...senyum... hhehe.. first time drive sendiri ke maidin. Sebelum ni asyik orang bawak kan.. aku ni kelemahan satu je.. susah nak hafal jalan. berpuluh kali ikut jalan sama pun lom tentu leh ingat...

haa...ni yang best...citer pasal nota cinta... petang tadi, husband tunjuk satu kertas A4 warna kuning.. dia suh aku baca.. alahai, bab2 baca ni aku malas laa...makanya tengah penat kan.. tapi dia suh gak baca.. so, aku pun rajinkan jugaklah mata memandang...nak tau apa?... ops...nota cinta rupanya.. tertulis 'hakimi awak cinta dekat saya tak?.' alahai...sapa punya angkara ni.. aku pun tanya la kimi ngan muka seriusnya..pada hal dalam hati..mengekek2 nak gelak.. pastu dia cakap.. wawa, anak jiran aku yang bagi.. kimi cakap, wawa suka kat dia...aku pun tanya, kimi suka ke kat wawa?...then, kimi cakap..... wawa suka, kimi pun suka la kat dia... aduh...aku tak tahan nak gelak dah... terus kuar gelak jantan aku... ahahhahah.. budak zaman skang ek...

No comments: