Tuesday, November 10, 2009

karnival setia kawan...

salam...

hari2 aku sejak kebelakangan ni agak serabut skit... emmm nak kata aku ni not well prepared tahlaa.... nasib abik aishah adik aku yang baru abis degree uitm tu stay kat umah aku. so, ringan sensangat la dari segi house chores. setlle suma..tq chah...hehehe

hari ni?...hari ni kat sekolah sempat siapkan account sekolah for last month (laporan prestasi, patskom, bank reconcile). ops...yelah aku ni cikgu merangkap kerani. heheh..bilalah kerani baru nak datang ni...

so, hari ni rasa nak tunjuk skit gambar2 sekitar karnival setia kawan kat sekolah aku sabtu lepas..... meriah gak... anak aku kimi pun sempat menyibukkan diri.. meh layanzzz....

pendaftaran dan doa...






senamrobik...








seterusnya...pertandingan 1 Malaysia...tapi..ngklah..cikgu2nya yang posing2 dulu..hehehe










fasilitator (cikgu cikgi) bersama hasil kumpulan masing2...(1 malaysia)













pertandingan mumia...






sebenarnya ni pertandingan memasak tuk murid2..tetapi cikgu cikgi plak rasanya yang bertanding...meh ngk muka2 cikgu cikgi yang sempat dikantoi...









lepas masak apa lagik...makan time...



ni gambar sebelum balik...abis dah....

No comments: