Wednesday, November 25, 2009

Penyakit M...

salam....

hari ni seawal pagi aku dah g sekolah. emm..menyettlekan apa yang masih lom settle..heheh... ada kawan aku tanya, bukan ke skang cuti sekolah...pasal cikgu kena g sekolah?...aduh....soklan menikam kalbu tu..so, aku pun jawab, emm...cikgu skang ni rajin2...kalau tak rajin, nanti anak ko tak pandai...huhuhu..aci tak jawab camtu...

balik dari sekolah tadi, terus ke alamanda...sebenarnya ada hidden agenda oleh kimi n abah dia...tapi agenda tu tak berjaya....hehehe..nanti dah berjaya aku citer ek..then, disebabkan penyakit M (Malas Masak)aku besar dua tiga hari ni, so lunch kitaorang kat pizza hut @ alamanda je.. ni pun aku dah berkira2 dah ni, malam kang nak makan kat mana ek...tolong...penyakit M melanda..

emm...hari ni aku tempek skit gambar masa g stadium putra @ bukit jalil hari ahad hari tu... ada EPL Master...aku pun tak paham sangat pasal bola ni. tapi suma team yang famous2 tu ada laa...MU, Arsenal, Liverpool...sapa lagik ek.. tapi aku dipahamkan dek hubby, tu suma player lama2...tahlah ek...maleh den nak amik tau...

oops...carik punya carik...rupanya gambar lom transfer dalam laptop laa..heheh... malehlah tempek skang.... entry lopeh ni den tempek k....hehehhe

No comments: