Saturday, November 21, 2009

Majlis Anugerah Cemerlang....

salam...

alhamdulillah, cuti sekolah dah start..ops...cuti sekolah je yang dah mula, tapi keje masih lom selesai.... still kena dtg sekolah tuk settlekan keje2 yang masih tak sempat selesai.. aduh...:) :)

smalam hari last sekolah. Sekolah aku ada Majlis Anugerah Cemerlang a.k.a majlis penyampaian hadiah... lega bila dah selesai... aku?...emm..aku MC hari tu... so, tugasnya bercakap je laa...duduk setempat. taklah penat sangat...hehehhe. actually aku ni mmg suka bercakap. tingat masa dulu2, aku berangan nak jadik lawyer. tapi masa isi borang upu (borang nak pilih U), aku pilih matrikulasi UUM coz dengan andaian school of lawyer UUM still ada. Sampai UUM, ops..diberitahu pengajian undang2 tak ditawarkan dah...frust la jugak..but what to do.... so... tapi sikap
suka present2 kat depan ni tetap maintain...heheh...tu lah pasal leh jadik lecturer (dulu) dan cikgu (skang)... heheh.. ditambah ngan perasan suara sedap...so, jadiklah aku....

ops...dah mulalah aku merepek ni...takpelah...meh aku tempek2 skit gambar sekitar majlis k...gambar aku?...of coz tak banyak coz aku duk setempat kan..ni pun aku pas kamera kat kawan suh tangkap skit2 gambar....















dah selesai....sebelum balik..amik gambar dulu..




sempat posing2 ngan bebudak ni..




No comments: