Wednesday, November 18, 2009

Rehearsal...

salam...

aduh..sejuk2 ni rasa malas nak buat apa2. rasa nak tido je... dah seminggu rasanya cuaca mendung + hujan renyai2 + hujan lebat. Emm...ditambah ngan penat, mmg sedap menidurkan diri...

lagi 2 hari nak cuti sekolah. tapi nampaknya makin menghampiri cuti makin banyak plak keje rasanya. ditambah plak, jumaat ni ada majlis anugerah cemerlang tahunan sekolah. lagi lah kelam kabut suma cikgu2...emmm...biasalah ek.. hari ni pun tadi kat sekolah dah mula buat rehearsal tuk majlis tu.. aku plak kena jadik MC.. best ke suara?.. heheh... hari ni disebabkan penyakit M besar sangat, so, makan tgh @ KFC. emm...tengah pk, makan malam kat mana plak ni...sungguh malas nak masak. malang betul hubby aku ek... dapat wife yang penyakit M selalu muncul...hahahaha...

besok, result UPSR kuar. camnelah result student2 aku agaknya. hopefully leh dapat result yang ok ek..amin.... teringat plak masa sekolah rendah dulu, masa aku amik UPSR, hanya 4 subjek je. masa tu aku dapat 3A 1B. frust la jugak coz rasanya aku dah abis pulun dah...tapi masa tu takdenya tuisyen2 macam skang ni. yang ada pun cuma kelas tambahan yang dibuat kat sekolah, yang mana cikgu2 sekolah tu jugak yang ngaja. tapi leh je dapat result yang ok ek.. tapi berbeza plak ngan skang...budak2 tahun 1 pun dah mula g tuisyen.. eemmm... zaman berubah.....

oklah..untuk cuci mata, aku nak tempek gambar anak2 kawan aku. dua2 pompuan.. aduhai.. teringinnya nak anak pompuan... emm..lom rezeki ek...


haa...ni anak kawan aku masa kat uum dulu...anak emy..


ni plak baby lin. kawan masa KPLI dulu....

1 comment:

azian said...

cute nya anak emy....