Thursday, November 12, 2009

zoo negara...

salam...

senyum tak bererti suka...
gelak tawa tak beerti gembira...

ops...pasal lak aku terpikir suma tu ek.. tahlah sehari dua ni sebenarnya aku serabut... cam2 yang aku serabutkan.. kenkadang aku selalu mengharapkan kepekaan orang terhadap aku. coz aku rasa aku peka ngan orang lain.. ye ke??... emmm... yelah kot. so, as usual tak suma yang kira harapkan akan berlaku..

hari ni agak bz dari pagi.. sampai sekolah terus bereskan data disiplin yang kena hantar hari ni...dalam pada tu kena assist tuk pasang PA sistem dan LCD tuk program ceramah kesihatan yang diadakan. dalam kul 10.30 terus bergegas ke Pejabat Pelajaran Sentul tuk hantar data disiplin... alhamdulillah...suma beres..then bergegas plak balik sekolah tuk settlekan buku rekod dan pemilihan murid yang akan menerima anugerah akhir tahun tuk kelas aku... makin nak cuti ni makin banyak plak keje.... aduh....

entry kali ni aku nak tunjuk skit gambar sekitar lawatan @ zoo negara semalam.. lawatan ni actually program sekolah.. ingatkan pergi masa weekday taklah ramai orang. sekali tu...pergi2 seramai2 manusia kat sana.. heheh..sumanya budak2 sekolah rendah.. aku kira2 dekat 10 bas... hehe..mesti binatang2 dalam zoo tu terperanjat ngk ramai na manusia lawat dia hari tu....



























No comments: