Wednesday, December 2, 2009

cuci mata @ ioi mall

salam...

mood cuti masih melanda...emm..memang la masih cuti ek... cuti lama ni kadang2 buat aku rasa cam tak tau nak watpe..nasib baik ada internet ni...lehlah jugak leka2 kan diri lepas abis buat keje umah...abis ke keje umah...heheh...keje umah, mana pernah abis ek... kalaulah diberi pilihan antara duk umah atau keje...4 sure aku pilih tuk g keje... heheh...takpelaa....sonok gak cuti lelama ni..leh manjakan mata...:) :)

hari ni lepas amik kimi dari kelas tuisyen dia, kawan aku k.shad ajak teman dia g ioi mall..carik barang skit.. emm..takyah pk panjang, terus aku setuju..dapatla cuci2 mata skit ek....:) :)









emm...teringat plak pasal hidden agenda kimi n abah dia yang ada aku citer sebelum ni... agenda tu dah menjadi.... ni lah diaa......





actually, kimi n abah dia nak bagi aku jam... so, pilih punya pilih,,,,yang berkenan di hati, ni la diaa.... tq tuk kimi n hubby....nanti2 bagilah lagik...ops..heheh

emmm..lagik satu, saja aku nak selitkan gambar2 masa kitaorang g stadium putra bukit jalil, ada EPL Master.... dah lama dah ni... 2 minggu lepas rasanya...









No comments: