Thursday, December 10, 2009

Misi tak berjaya...

salam..

alahai....disebabkan kebosanan yang teramat. Petang tadi aku n kimi + adik aku ct (yang tak g keje...) dah membuat satu misi. emm..nampaknya misi tu tak berapa nak berjaya..tapi disusuli misi lain yang berjaya... hehhe..pening?...aku pun pening.. apa tah aku merepek ni....

emm..camni, petang2 tadi adik aku ct ajak kuar temankan dia carik nutella (choclate cream yang makan ngan roti tu...). dia ajak g JJ yang sepelaung je dari umah aku ni.. tetiba aku plak mencadangkan...alang kepalang g jalan, apa kata g jengok karnival cuti sekolah yang tv3 buat kat bukit jalil tu... hehhe..nampaknya misi dipersetujui. masa tu dah kul 5 ptg pun... emm..dalam kul 5.15 dah sampai tempat
dituju...ops...dah takde orang laa....hehhe..rupa2nya dah abis karnival tuk hari ni..alahai..tu lah misi dibuat tak ngk tentatif.. apa leh buat... so, misi terkejut terpaksa dilaksanakan... haa..yang ni best skit.. g jalan2 @ giant kinrara... yelah...kan nak carik nutella tu kan.. emm... tapi biasalah mencarinya satu benda.. terbelinya banyak benda.. aduh... misi shopping gak yang berjaya akhirnya...

sebelum balik tadi, sempat singgah kat playground yang ada dalam giant tu... layan kimi yang gian nak main...layankan aje ek....

















No comments: