Monday, December 7, 2009

walimatulurus saiful...

salam...

hari ni pagi2 lagik (pagi ke ek..hehehe) dah bawak kimi g jumpa dentist. nak buang tunggul yang ada... sebenarnya dia ada 3 tunggul gigi yang rosak dah perlu dibuang. hari ni cuma dapat buang satu je coz kimi buat drama sedih + gigit jari nurse... huhuhu.. sian kat nurse tu. so, next time kitaorang g skali lagik...

settle ngan gigi kimi, terus balik n masak tuk lunch.. sebelum masak tadi amik ubat selsema coz selsema dah teruk. lepas je masak, mata terus rasa nak tertutup je... effect ubat tu la agaknya.. ni pun baru bangun dari tidur yang lena....hehhe.. memang sedap rupanya dapat tido petang ek..sesapa yang keje jangan jeles... i'm still have a few weeks to enjoy...

emm..smalam..ye...smalam.. smalam ada jemputan kahwin dari kawan lama... kawan ni kawan baik aku masa keje kat kilang nestle rembau dulu. sebenarnya lepas abis degree, sebelum dapat keje kat Kolej Uniti aku sempat keje kat kilang nestle tuk 2-3 bulan. syok keje sini coz tak tension... leh makan coklat + gula2 + aiskrim free banyak2... ops...berbalik story kawan aku yang kawin ni.... so, smalam sempat gak aku memeriahkan majlis. aku g ngan kimi + ct. hubby tak dapat ikut coz dia ada tournament pool. dia dapat no 2.. terror jugak tu..hadiah?...berbaloi2...

emm...mehlah ngk gambar2 sekitar majlis kahwin kawan aku ni ...buat saiful, semoga bahagia hingga ke akhir hayat...amin...













sebenarnya lepas balik dari kenduri ni sempat singgah umah adik aku izal n sofea. then sempat lagik together2 g city park @ seremban 2.. sambil2 tu try guna dslr.. outcome nya...hehhe..next entry....

No comments: