Thursday, December 24, 2009

Amanda....

salam...

hari ni tak tau nak cakap condition aku...napa?...emm...actually malam semalam kimi demam. so semalaman aku tak tido malam coz badan dia panas giler... merengek je.. tu yg lomah tu.... pastu bila dia batuk, kahak yang kuar warna yg dah blend hijau + merah.. emm...lagik buat aku cemas...

pagi tadi sepatutnya aku kena g sekolah. ada meeting bagai. tapi takleh nak g coz kimi still demam n badannya still panas.. so, pepagi dah bawak dia g klinik. emm...alhamduillah saat aku menaip ni dia dah beransur ok.. lama gak rasanya dia tak kena demam...sekali kena demam...aduh...poning palo...

n3 kali ni nak tunjuk gambar anak yan...kawan masa uum dulu. actually ahad lepas aku sempat g ziarah baby baru dia... sungguh comel. secomel namanya...AMANDA... baby girl. yan ni duk dekat je ngan aku, kat bandar kinrara tapi dah abis pantang baru aku dapat menjengok anak dia... sorry la ek yan...tapi aku bagi eksklusif skit gambar anak ko dalam blog aku...hehhe..aci camtu?...







sempat gak berangan dapat baby girl....





sempat gak bergambar ngan yan....so ni gambar terbaru dia...ngaku dia slim...hehhe. yolah.. tapi kan yan....takleh kalahkan nita...ops...



haa....ni plak gambar anak aku ngan anak yan no 1. kimi n adam.... sempat mandi kolam lagik... kimi really enjoy...siap tanya bila nak mandi kolam umah adam lagik. tapi aku mmg tabik la kat adam ni...umur baru 5 tahun tapi dah pandai swimming. kimi sibuk mandi kat kolam budak2, tapi adam ni selamba je mandi kat kolam dewasa...tanpa pelampung.....





2 comments:

Sitie BUm BUm said...

tembamnye baby!!!

azian said...

waahh..linda mmg best..mmg best ah gambar aku dan anak2..hahahaha...sampai adam terharu sgt....