Sunday, December 20, 2009

Wedding Anniversary ke 7

salam...

lamanya tak online...dalam 3-4 hari ni aku bz teramat... banyak sangat perkara dalam satu masa... hehehe...nanti aku citer satu persatu ek... rasanya lepas ni banyaklah entry aku coz banyak sangat benda nak citer..hehhee...kemaruk la ni kiranya...

emm...ni pun baru balik dari sekolah. hari ni dah start kena g sekolah. tapi yang tak bestnya kena duk sekolahd ari 8 pagi - 4 petang.... opis hour tu.. lama dah tak stay lelama camtu...hehehhe

tapi apapun hari ni just nak citer pasal anniversary ke-7 aku n hubby. ops...dah 7 tahun rupanya aku kawin..emm...lama dah ek.. alhamdulillah.. macam2 dah kami lalui dalam 7 tahun ni. emm.. biasalah ek, sedangkan lidah lagik tergigit, inikan pula suami isteri... hehhee... takde special celebration pun.. just wish je.. tapi as usual, hadiah kena ada....heheh.. meh ngk hadiah tuk aku....hubby aku tanya aku nak hadiah apa?...emm...satu je benda yg aku teringin...GPS. ops sebenarnya banyak benda yang aku teringin...hehhhe...ni antaranya...tapi, bila g survey, GPS tu mahal sangat la.. rasa tak berbaloi lak.. so, alternatifnya... beli handphone yg leh install GPS... ops....lagik aku suka... 2 in 1. hehhe..so, dapatlah aku nokia xpress music + install GPS. hope aku tak sesat lagik kat KL ni...ye ke...?....emm..then, hadiah tuk hubby pun kenala adakan.. disebabkan aku dah dapat h/phone baru... so, aku kena bagi h/phone jugaklah kat dia.. hehhe..so meh ngk h/phonenya..tapi malas amik gambar h/phone, aku amik gambar kotak je...aci tak?...





so selesailah satu citer....semoga jodoh ini berpanjangan hendaknya.. amin....

No comments: