Monday, December 14, 2009

Balik kampung.....ye...ye...

salam...

baru je sampai dari kg.....hari ni sebelum balik umah sempat singgah kat umah @ springhill yang dah tinggal dekat setahun..walaupun balik setiap bulan tapi tak sama ngan kita stay kat situ...yelah umah dah lama tinggalkan....auranya takde... ingatkan permohonan perpindahan aku berjaya tahun ni...lehlah balik ke umah sendiri..tapi disebabkan tak berjaya..terpaksa la meninggalkan lagik.. so tadi sebenarnya aktiviti bulanan... meracun + mengemas apa2 yang patut + amik surat2....

sebenarnya hubby aku je yg buat suma keje2 tu..hehhe.. aku?... haa..ni nak citer ni.. aku g melarikan diri.. plan asal aku nak g jengok umah makcik aku yang g mekah hari tu... nak ngk dia dah balik ke belum.. sampai2 umah dia @ kg arab PD, dia takdela plak..tak balik lagik kot.. so, apa lagik...amik kesempatan la aku.. g buat lawatan sosial ke umah kawan lama @ kg paya...very close friend masa keje kat kolej uniti dulu. satu umah masa bujang2 dulu.. rindu giler ngan dia... banyak secret aku kat tangan dia ni.. heheh.. k.leen biarlah rahsia ek... tipon aku terlupa bawak..so apa lagik...redah saja..nasib baik dia ada... emm... dah 4 anak dia.. lawan tauke.. aku kawin dulu, baru sorang...dia dah 4.. alhamdulillah...murah rezeki.. sempat gak borak2 jap... takleh lama coz nak balik sri kembangan plak kan.. tapi happy giler leh jumpa k.leen... bila ek leh jumpa + citer lama2....:) :) :)

ops...sebenarnya balik kg ni sebenarnya nak g kenduri kawen umah kawan sekolah. bukan kawan aku tu yang kawin tapi adik dia.. cumanya kawan2 yang lain kununnya nak buat gathering la kat sana... tapi g kat sana... cam nampak aku je sorang yang muncul.. aduh..mana yang lain ni... tak kisahla.... buat kamek n family tq atas jemputan... nak amik gambar kat umah kenduri tu pun takde mood, so amik gambar diri sendiri la ek...meh ngk gambar poyo aku... hehehe



so, sebelum balik singgah umah MIL (actually kedai + umah)n tapau lunch + dinner.. hahahah.. dasar menantu pemalas... hehhee.....

emm..n3 kali ni just nak tunjuk gambar2 kimi ngan cousin2 dia... kebetulan my SIL yang duk pahang pun balik..so, berkumpul la diaorang..menggamatkan keadaan...





No comments: