Saturday, December 5, 2009

New Gadget...

salam....

ops...baru je balik dari PC Fair @ KLCC...dari pagi dah ada kat sana...penat giler rasanya... orang punyalah ramai...:) :) termasuklah aku yang turut meramaikan orang2 kat sana..

sebenarnya g sana takdelah tujuan yang specific...just cam biasa nak cuci2 mata. jalan punya jalan punya jalan.... adalah plak benda yang aku terbekenan. so... terbeli lah jugak... apa dia?...tu..gambar kat bawah...





then, g jalan2 lagik...jumpa lak laptop dell with the great offer..but..pegawai ekonomi merangkap akauntan aku a.k.a hubby kata no...no..no... hehhehhe..so, takpe..next time k...

disebabkan tak dapat laptop idaman tu...aku beli lah satu bag laptop yang aku rasa agak cute jugak tuk laptop lama aku...hehhe...asalkan ada yang baru kan..ish..ish..



emm...lepas tu kimi plak sibuk nak g petrosains coz setiap kali kitaorang g tak penah dapat masuk...ops...hari ni pun sama..ticket dah sold out..sian kimi... muka seposen je coz frust..takpelah...banyak masa lagik tuk g kan...heheh...

emm..ni lagik best...sebelum kuar dari KLCC, of coz la kena bayar parking kan... so, cam biasa aku pun kuarla not RM5 dari purse...hehehe..sekali masuk je kad parking, ops...terlebih sudah... RM10.50 for 3 hours 15 minute.. emm....mahal gak ek...

4 comments:

Dr Sofea J.Ann Tan said...

wow..congratz !!
pasni leh jadi photographer pro ar..leh buat part time ni :)

Mak Ton said...

murah sgt ke laptop tu norzah???
isk rugi la xpegi...
tp kan aku cam musykil la.. kotak DSLR ko tuh sama ke ngan model ko bli tuh... cam lain je...

Unknown said...

maton, tu bukan kotak dslr yang aku beli....tu paper bag dia je laa...hehehe..

Anonymous said...

karnival cuti sekolah ker karnival curi sekolah..mmmm...