Saturday, August 15, 2009

Suprise....

salam...

emm...happy b'day 2 u...happy b'day 2 u..happy b'day to me...happy b;day to me..hehehe..nyanyi sendiri la gamaknya.. ops...dah tua la rasanya. emm...setahun lagik umur ku dah meningkat. dah masuk angka 3 la....


Actually dari semalam sebenarnya aku dah tau yang murid kelas aku (aku guru kelas tahun 2)nak buat suprise party kat aku.. tu pun disebabkan k.yati (cikgu HEM) yang bagi tau. Sebenarnya sekolah aku tak benarkan murid2 buat party2 yang bukan2 kat sekolah. So sapa2 yang berhasrat nak buat party kena jumpa cikgu HEM (yang garang) tuk mintak kebenaran.. berani plak budak2 aku tu mintak kebenaran. siap mintak cikgu yati rahsiakan dari aku...hehehe....

apapun, pagi tadi aku pun buat2 suprise la kan...sian kat bebudak tu buat suprise kat aku. terharu pun ada...ye la budak tahun 2 dah pandai rancang buat suprise tuk cikgu.. apa yang diaorang bawak?..emm..hadiah dah tentula kan...kek, kuih, air, nuget...so, sian plak takde makanan berat...aku pun orderkan bihun goreng + air tuk diaorang...apapun tq very much...i'm really appreciate it....terharu beb..

meh ngk gambar2....













2 comments:

Dr Sofea J.Ann Tan said...

eppy bday !!!
waaahh.. pandai nyer budak2 zaman skrang ni.. da tau organize surprise party !!! fuuuuhhh ...
modern kids ya !!!

mamamy said...

hepy belated besday to u