Saturday, August 29, 2009

SSQS

salam..

aduh...pepagi lagik aku telah digegarkan oleh panggilan keje...heheh..sapa? sedang lena diulit mimpi tepon plak bising berbunyi...rupa2nya aku dapat msg dari salah sorang cikgu kat sekolah aku....mengingatkan aku tarikh tutup bagi pengisian ssqs adalah hari ni. ops....sorry cikgu usop, den lupo amat2. so, bingkas la aku bangun n settlekan benda tu....

ssqs?....Sistem Smart School Qualification Standards (SSQS)

Aplikasi ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas berkaitan pembudayaan dan penggunaan ICT di sekolah. Bermula penggunaan secara manual di 88 buah sekolah bestari kini aplikasi ini yang telah dibina berasaskan web akan diperluaskan bagi membuat penarafan di semua sekolah seluruh Malaysia.

Portal ini dibangunkan bertujuan untuk menempatkan aplikasi-aplikasi pemantauan yang akan digunakan di sekolah bagi membolehkan pihak Kementerian Pelajaran, khususnya di Bahagian Teknologi Pendidikan mendapatkan maklumat terkini berkaitan ICT di sekolah.

haa....gitulah gamaknya. so dah settle la kiranya keje aku. Skang ni aku rasa pening kepala la plak...maybe coz bangun tergesa-gesa tadi agaknya...aduh...wajib kena sambung tido balik ni...alasannnn.... hehehehe...so cikgu usop...kojo den dah siap...


1 comment:

ouled kenitra said...

apapun tido bulan poso mmg best ditambah ngan udara yg agak sejuk bulan ni