Sunday, August 9, 2009

Kenduri majlis Hana...

salam...

cam biasa bila weekend datang....ada je agenda aku. hehehhe..minggu ni pun cam biasa. pack ngan agenda.. sabtu (smalam) aku sempat menjengahkan diri ke majlis kenduri kawan lama masa kat sekolah dulu. Emm...rasanya ada yang kenal kot. Dia ni dulu penah masuk pencarian gadis olay (tv3), masuk final ngan fifi tu..tapi dia dapat no2 laa..namanya Hana.Skang ni dengar citer dia keje ngan astro plak. Kenduri kat Felda Villa @ jalan semarak...kenduri kawin selebriti la gamaknya..so, ramailah selebriti yang hadir.. anak aku plak banyak sangat soklan ditanya, mama...betul ke yg kawin ni kawan mama,,,,cam artis laa...hehehe...makanya pengantin vogue kan... yang tak bestnya...masa amik gambar ngan pengantin, hubby telah buat spoil la plak..heheh...dia yg amik gambar aku ngan hana ni..tapi...tah apa yg dipicitnya aku pun tak tau. yang pasti gambar ku takde....aduh.....gambar yang ada....ni dia....







so buat pengantin...hana dan pasangan...selamat pengantin baru. semoga kekal ke akhirnya...

No comments: