Wednesday, August 12, 2009

Bidan Terjun....

salam...

selama 2 hari aku menerjunkan diri sebagai bidan..hehehe..apa tah aku ngarut ni. actually isnin dan selasa aku kena g satu bengkel yang sememangnya takde kaitan ngan keje aku sebagai cikgi ni.. bengkel patskom. bengkel ni actually bengkel tuk kerani kewangan sekolah (pembantu tadbir). Nak dijadikkan citer sekolah aku buat masa skang takde kerani. Dan nak dijadikkan citer plak..aku kan degree akaun, so GB pun suh aku tuk g. at least aku ada background account katanya. taklah nganga bila g..hehehe...Dan seperti sangkaan, suma yang hadir ialah kerani dan akulah satu2nya cikgu yg g. Bengkel ni berkisar tentang cara meng key in data kewangan kedalam program khas kewangan...emm..oklah.. lagikpun sekolah aku sekolah kecik. So akaunnya takde la rencam sangat... apapun aku blaja satu lagik ilmu baru...alhamdulillah...


H1N1....risau pun ada gak pasal pendamik ni..yelah, aku yang terlibat secara langsung ngan bebudak ni risau je kalau ngk anak2 murid aku demam. Berulang kali aku ckp kat diorang kalau demam jangan datang sekolah. Tapi kenkadang aku pun tak paham coz ada je mak ayah bebudak tu yang still hantar anak diaorang walaupun demam..apapun setakat ni sekolah aku masih clear dari sebarang jangkitan. dan harap2 takdelah sebarang jangkitan berlaku. kalau berlaku panjang citernya nanti..sian kat bebudak yang nak amik xm UPSR...

emm...ni gambar sekitar pesta flora @ putrajaya yang sempat aku g ahad lepas...








No comments: