Wednesday, August 19, 2009

Hari penat sedunia...

Salam....

Emm...macam tajuk kat atas tu....hari ni mmg hari penat sungguh2 bagi aku. Yelah..kalau ikutkan keje apa yang tak penat kan....makan pun penat. hehehe. Hari ni sebenarnya lepas abis waktu sekolah ada taklimat oleh GB. Ingatkan taklimat semata...tapi rupa2nya macam2 meeting ada...all in 1. Aduh...aku paling tak suka duduk lama2 dalam bilik meeting. Dari badan sihat leh jadik sakit jadiknya.. Bayangkan meeting tu dari kul 1 hingga lebih kurang kul 4 baru abis...mmg la ada stop..tapi otak tak leh nak stop dari berpk...aduh...bila meeting cam2 keje barulah dapat...

dalam meeting tadi, diaorang plan nak buat potluck besok...aduh...pk lagik..pk nak masak apa...bila nak beli barang...dahlah aku ni tahap pemulihan bila bab2 masak memasak ni... emm...apa ek nak masak...poning palo den...

time2 camni la rasa rindu sangat zaman2 blaja dulu...zaman masa kat u dulu...mana idaknya, hidup enjoy je rasanya...g kelas...balik kelas tido.....makan....tido... hehehehe.apa la aku ni ek...


haa...ni ada satu citer...masa kat sekolah dulu aku agak aktif benarnya ngan geng GPMS. adalah beberapa program diaorang aku ikut dan antaranya panjat gunung ledang. masa tu aku form 5 rasanya. nak dijadikkan citer, aku terjumpa semula ngan salah sorang abg fasilitator masa tu...abg ni rupa2nya dah jadik MT GPMS selangor. still berjuang...alhamdulillah...demi anak melayu... emm melalui blog dia, aku jumpa lah satu gambar aku masa join diaorang panjat gunung ledang...hehhe..cam tak kenal plak aku kat muka aku yg sememe tu.. hahahaha...



sapa leh teka mana satu aku... heheheheh

2 comments:

Nizar said...

alah..yg pakai tudung mcm makcik2 tu la ko kan..
hehe..

NikNor said...

alah senang jer,..yg kat tengah2 tu,.