Wednesday, June 24, 2009

Kursus Letrik....

salam....
Dah 2 hari nampaknya aku berkursus kat Institut Perguruan Teknik Cheras. Emmm...banyak gak ilmu baru dapat.. yelah kursus kali ni tentang pendekatan eletrik n eletronik. semuanya berkisar tentang komponen2 eletronik cam diod, transistor, perintang...banyak lagik laa... setakat hari ni dah 2 projek yang aku buat.. pemasangat LED guna litar (nak kata apa ek...tak tau istilah nya...) dan tadi buat socket...hehee...hasilnya lumayan... besok aku tunjuk gambar k..lupa nak bawak kamera tadi... aku enjoy je kat kursus ni coz banyak hands on kan..taklah asyik dengar ceramah je...heheheh...



besok ada sehari lagik...and got another project to go....apa ek...entahlah....hope senang2 laa....

oklah...kali ni nak tunjuk gambar professional masa konvo, atas stage n ngan
family...











dua2 tu gambar kat atas stage....





gambar ngan family....





gambar adik aku...ct, yang kebetulan konvo sehari selepas aku..tapi dia student UITM.

2 comments:

mamamy said...

salam...wah untung pak jalil dikurniakan anak2 yang pandai2 semuanya...zah...aku baru jer wat blog baru..nati sudi2 kan baca blog aku yek...http://mamamylee.blogspot.com..

Big Mamma Bukhari said...

hi linda..
tahniah buat u dan adik...
t bab2 elektrik gitu mmgla x brp gemor.. nak2 masa kemahiran hidup dulu.. hoho....
best tgk gambar convo u...
u take care..
have a nice day...