Thursday, June 4, 2009

Cuti Sekolah.....yehaaaa...

salam...

ops, dah nak dekat seminggu dah cuti sekolah. but sampai hari ni aku tak rasa cam cuti sangat pun. ada je agenda nya... hehehe.. start je cuti sekolah hari tu aku bergegas balik umah mak aku @ kg sungai layang rembau... lamanya rasa tak balik. Aku bergegas pun bukannya apa, coz nak ngk atuk (nenek sebelah mak) demam teruk. asyik sebut nama aku je. rindu kat cucu kesayangan la gamaknya tu... hehehhe.. yang paling suka of coz la kimi kan...coz dia leh buli atok dia bawak g pusing2 satu kampung n pusing2 kedai kat rembau tu... (apa lagik kena pau la atoknya)

Duk rembau sampai rabu, then terus balik umah. Hari ni plak sempat gak aku g sekolah. bukan ada apa pun just nak submit claim form je. lagikpun dah duk umah rasa boring plak.. ada2 je aku ek.. so, balik dari sekolah tadi sempat masak. but again keje umah mmg tak penah abis rasanya... kenkadang rasa penat lagik duk umah dari g keje....hehehhehe

sabtu ni aku n hubby plan nak balik kg hubby (umah nenek) kat alor setar...lama gak tak balik sana. apalah plak perubahan yang dah ada agaknya....kalau sempat cadangnya nak g jenjalan ke langkawi n penang sekali...hopefully plan berjalan lancar....

1 comment:

Dr Sofea J.Ann Tan said...

da blk ke dari kedah ?? nak tunggu gambar kedah lak pasni:)