Friday, June 19, 2009

Jumaat datang lagi...

salam...

ops, bagi setiap yang kejerja pasti menunggu hari jumaat ek, coz besok cuti.. yahoo... emm...but skang ni aku agak bz skit la...ke saja membz kan diri?...jap aku pk..hehehhe . Actually hari ni aku ada sikit pening coz keje datang bertimbum... keje yang masih dalam progress?....ok, aku still belum siap buku ADAP (report card) tuk kelas aku due to kelambatan menghantar markah oleh sesetengah cikgu yang terlibat ngan kelas aku... waaa.... hari2 aku kejar nak markah. aku rasa cikgu tu pun naik muak bila aku asyik mintak markah. but....what to do.... keje seterusnya, hari ni as usual melengkapkan buku rekod mengajar coz kena hantar setiap jumaat... lagik.... aku still lom siap sesetengah laporan adap bagi setiap subjek yang aku ajar. banyak tu... ni lagik satu aku rasa skit teraniaya..(kalau leh dipanggil teraniaya laa...) aku kat sekolah ni kena ajar 9 subjek... percaya tak?, BM, KH 4,5,6, PSK 4,5 , PSV 2, PJK 3, Moral 2, merangkumi 34 waktu seminggu. ada gak cikgu2 yang kesian kat aku coz terlalu banyak subjek...Aku pun tak taulah napa PK aku tak nampak suma ni... (ops...ya ampun.. kalau la dia baca... hehehe)

apa lagik....haa....ok...ni belum settle lagik. minggu depan ada lawatan menjengok bengkel KH oleh orang jabatan. ada pertandinga...what ever... bengkel ceria + cantik + lengkap...so, nak taknak kena la kemas2 apa yg patut kan.. but until now, satu pun tak buat lagik.. hehehe...hari ni jugak aku baru dapat surat tuk g kursus 3 hari next week 23- 25 Jun kat IPG Teknik, Cheras. Kursus Eletrik n eletronik. kena lagik gamaknya... lagik.... haa.. preparation tuk intebiu. lom ngk apa pun lagik tu... waaa......


apapun aku pasti sumanya akan settle mengikut masanya....insyallah...buat masa ni aku nak lelapkan mata...ngantuk dah ni.. besok ada perjumpaan ibu bapa kat sekolah kimi...

2 comments:

ouled kenitra said...

jangan rasa teraniaya cik akak. setiap patah ilmu yang anda curahkan dgn ikhlas itu ada ganjarannya buat anda. kalaulah manusia ini dapat melihat setiap markah pahalanya pastinya perkataan itu takkan sekali kali keluar dari mulut anda. bukan apa kalau saya anak murid anda saya kecik ati tau he he

Unknown said...

ops...tq 4 that..bukan isu keikhlasan yang cuba dibangkitkan.. cuma sekadar coretan coz saya pun ada anak n insyallah sehingga hari ni saya masih mengajar seperti mana saya mengharapkan orang mengajar anak saya...