Thursday, July 2, 2009

Macam-macam cerita....

salam...

rasanya dah dekat seminggu aku tak menghubdate.. tetiba malas datang menjelma. tak taulah napa. Aku skang ni ada prob skit. Prob demam malam...tu yang memushkilkan aku ni. asal petang je datang sakit kepala n tak larat sampai malam... tapi yang herannya, lepas tu ok je... sakit apa ek..... so disebabkan itulah rasanya aku jadik mula malas nak menghubdate blog ni... but dalam seminggu ni sebenarnya macam2 agenda yang dah berlaku...hehheh

haa...tapi yang paling menarik kan....aku nak kena jadik match maker la plak.. bukan apa, weekend hari tu jumpa sorang makcik aku (akak ayah aku), borak punya borak..tetiba termasuklah citer sorang anak dia ni..(sepupu aku la kan..) anak lelaki dia mintak dia carikkan jodoh...ops...zaman2 skang pun still ada lagik ek. so makcik aku pun tanya la aku samaada aku ada kawan ke idak yang still single... hehhehe..bab2 ni aku mmg suka.. besar pahalanya membantu orang membina masjid.. betul tak? So, aku tingat kat member satu sekolah ngan aku. Dia pun still searching gak.. macam dah kena lah tu kan.. so, skang ni dalam progress...moga2 jadikla ek...amin....

hari ni...
macam biasa...g sekolah, kuar umah seawal 6.30 (awal ke...hehehhe). Aku rasa bahagia dah skang coz tak perlu lagik pening2 kepala coz jem.. jalan lancar je pepagi ni.. bebudak kat sekolah pun suma ok je...takde isu yang menarik kat sekolah kecuali masa aku yang pack hari ni...balik tadi, sebelum sampai, hubby dah call ajak makan kat luar.. as usual kimi nak makan mc-d.. tak abis2 ngan mc-d dia tu...alahai..so, macam yang aku ckp tadi..aku tengah mengalami musim demam petang...skang ni pun dah mula dah ni...baik aku take a rest ek...daa...

No comments: