Wednesday, June 17, 2009

Penatnya....

Salam...
dah 3 hari gamaknya sekolah bermula after cuti selama 2 minggu. Tapi ada perubahan tuk aku.. perubahan apa?..hehehe..camni, sekolah tempat aku ngaja ni special skit. Dalam satu kawasan ada 2 sekolah. SK (p) Pudu 1 dan SK (p) Pudu 2. Aku ngaja kat SK (p) Pudu 1. So, 2 sekolah ni menggunakan building yang sama, maksudnya kelas yang sama cuma bilik opis je beza... Semester lepas, sekolah aku kena sesi petang, maksudnya aku keje petang la.. mula dari kul 1 - 6.20. Then bila naik semester baru ni tukar plak laa.... sekolah aku kena masa pagi plak, kul 7.30 - 1.00. Pening ek...

Apa2 je la ek... cuma aku kena suaikan diri ngan masa baru la plak.. yang bestnya coz aku tak yah tempuh jem masa balik n g keje... yahooo....tapi yang tak bestnya kena bangun awal... seksala jugak... kena bangun seawal kul 5 pagi... nak buat sarapan bagai kan... tapi aku ingatkan sekolah pagi ni rilex skit dari sek petang.... rupa2nya lebih kurang sama je penatnya... balik pun tak la terlalu awal pun..ada je meeting la, discussion la..... amik ko... heheheh..

ni tengah2 aku ada masa nak rilex2 skit, konon2nya nak cek la email yg dah berlambak2 tak bukak tu.. tapi dari smalam asyik takleh masuk je...tak abis2 dia kata aku salah password...gilo ko apo yahoo ni... ni nak marah ni... invalid ID/password katanya.. tapi aku rasa dah tersangatlah betulnya.... aduh.... sapa nak jawab ni...?.... tengen aku..

No comments: