Thursday, February 25, 2010

salam....

'sebenarnya dalam hidup ni....kita tak bleh nk puaskan hati suma orang'.... betul tak?,, sapa setuju angkat tangan...hehhee..tahlah..kenkadang pelik pun ada gak bila difikir2kan balik... tapi..tu la adat manusia. selagi bleh kita nak orang puaskan hati kita tanpa memikirkan kekangan yang ada... napa?... emm.... something happen dan membuatkan aku memikir...but akhirnya...aku buat satu keputusan... ada aku kisah.... heheh....

smalam aku dapat satu gambar di FB aku...gambar masa aku ngaja kat kolej lagenda... gambar ngan student... alahai...rindunya masa tu.... aku rindu ngan environment masa tu.. aku happy mengajar....happy ngan student...happy ngan kengkawan... dalam hidup ni, aku rasa, aku born to be teacher la..... aci tak ckp camtu... tapi skang ni walaupun aku still mengajar....tapi tak 'jiwa'... napa?...emm...maybe i still need sometime to adapt to a new environment in school.....sungguh berbeza... but i'm still trying.... semoga aku trus diberi kekuatan.... emm...

No comments: