Saturday, February 20, 2010

salam....

dah ahad????....ops...besok dah mula keje...alahai...dah terbest cuti lama ni...susah lak nak tukar tune... apa leh buat...keje..keje...keje... hari ni tak tau nak buat apa...just house chores je laa.... keje umah mmg tak pernah berabis ek... camne lah kalau jadik housewife 24 hour... mmg mencabar gak tu... aku?...aku rasa aku tak leh kot... stress gak duk umah je....tabiklah kat house wife kat luar sana...bukan senang tu...

emm..n3 kali ni continue lagik citer cuti raya cina hari tu k....lepas balik dari langkawi, kitaorang stay kat alor star plak....saja jalan2...then sempat g jalan2 kat uum. emm...tempat penuh kenangan tu...bagi aku laa... 4 tahun kat sana... 1 tahun matrik, 3 tahun degree... sejak konvo mmg takpernah tempuh uum tu...saja je nak ngk perubahan yang berlaku kat situ....meh layan gambar2 k...

first....g dewan MAS dulu...Dewan Muadzam Shah.... tempat ni tempat konvo...+ dewan xm.... takde yang berubah pun....dewan tetap disitu...cuma kelilingnya je yg berubah...













haa....depan dewan Mas tu ada litar gokart...yang ini mmg baru....dulu takde ni...





then....sempat g lunch @ The Mall....dulu namanya the mall...skang dah tukar nama nampaknya....varsity mall...dulu 1 building je...skang dah ada 1 lagik building attach ngan bangunan lama....lagik besar nampaknya...











emm...ni plak kolej aku selama setahun masa matrik...kolej telekom....



ni plak gambar kolej proton...takde pape yg berubah..selain sign board je...3 tahun kat sini...:)





then sempat singgah ke satu monumen baru kat depan bangunan cancelori...tak taulah lama ke baru...yang pasti masa aku konvo 2001 mmg monumen ni masih lom ada....











emm...sebelum kuar sempat singgah kat gate depan... emm..gate depan ni baru ni.. masa aku dulu gate ni lain....







pekan changlun.....





2 comments:

azian said...

nothing different in uum...but still give a lot of memoriesssssssss....

Unknown said...

memorize still remain......hehhehe