Thursday, February 4, 2010

salam...

hari ni takde mood la nak story mory....penat lak rasanya hari ni coz balik sekolah tadi jalan giler2 jem....kat area bulatan lumba kuda tu mmg semestinya, tapi dah masuk jalan bukit jalil tu pun jem...heran lak aku...rupa2nya ada accident.... mangsanya penunggang motorsikal dah meninggal kat tempat kejadian....aduh..patutla jem..sian kat mangsa.....ada skit ngeri laa..... tetiba tingat masa aku accident dulu... emm.. tak nak ingatlaa...

hari ni dinner kat umah je coz sebelum g sekolah petang tadi aku sempat masak. sekali masak tuk dinner...kalau namanya nak masak time balik, takde maknanya laa...balik dah penat laa.... lepas dinner tadi, tetiba kimi ckp dia still lapar n nak makan burger... dah dua hari dia buat camni...nak taknak terpaksala belikan...abah dia jadik mangsa kuar beli burger..

besok.....tingat hari jumaat ni suppose to be happy coz last day bekerja + mula sesi sekolah kul 2...tapi, setakat sampai hari ni takpernah sekali pun aku berkesempatan datang sekolah lewat..maksudnya lepas kul 1... coz ada je ativiti kat sekolah yg memestikan cikgu cikgi datang awal... emm...besok ada english class for teachers... serabut aku...hehehhe...bukannya apa, kenkadang sian kat kimi coz mama dia selalu ilang pagi walaupun keje sesi petang... apa leh buat...:) :)

emm....baik aku stop dulu k..ada benda nak buat ni..nak taip soklan ujian...lepas cuti raya cina ada ujian 1 kat sekolah....banyak lak subjek nak kena buat soklan ni.. BM, KH tahun 4,5,6, KT tahun 6, moral tahun 5....ops...migraine lak aku pk2...

sebelum aku stop, just nak letak gambar2 family aku masa dinner kat KFC petronas taman equine sehari sebelum surprise b'day party tuk ayah...











1 comment:

Dr Sofea J.Ann Tan said...

hi maklong...ni blogspot putri..
dtg visit eh... smlm putri kena injek..sakit...papa buat...
hehehehe...