Wednesday, February 17, 2010

salam....

akhirnya.....akhirnya berjaya jugak aku menghupdate blog aku yang sekian lamanya sepi ni....hehehe...banyak sangat benda yang berlaku sampai tak tersempat-sempatnya aku nak menjenguk n menjengah kat sini....

aku still lagik cuti...cuti raya cina...seminggu tu...baru je sampai dari utara semalam... sempat g jalan2 ke langkawi, alor staq n last sekali sempat g ipoh....heheh.. ops..ada lagik, sempat g jalan2 ke uum...tempat jatuh lagikkan dikenang, inikan plak tempat bermain ek...hehhee...

hari ni aku just lepak2 kat umah je. sempat g hantar kimi g sekolah tadi...emm..kimi sekolah hari ni...mama dia je yang cuti....:) :)

oklah..hari ni nak tunjuk skit gambar2 kat langkawi hari tu...actually g sana lepak umah nita, roomate aku masa uum dulu... so, dia ni kiranya merangkap tourist guide paling bestla kat langkawi...hehhehe....suma tmpat dia bawak....tq la nita n mat....korang mmg sempoi beb....nanti2 aku g lagik ek....:) :)

kami g langkawi hari sabtu,,,aduh,,,,ramainya orang...seawal kul 10 pagi dah ada kat jeti kuala kedah....tiket paling awal yang ada kul 1.30.....aduh....need to wait la nampaknya....











tunggu punya tunggu....feri yang sepatutnya datang kul 1.30 tak muncul2.....mula dah boring....:) :)









finally feri sampai kul 2 ptg....n jalan kul 2.30 petang......









akhirnya sampai gak ke langkawi.....









emm.....last sekali....aku suka view ni....:) :)





emm....buat kali ni, aku tempek gambar ni dulu k....banyak lagik gambar yang nak share.....:) :)

2 comments:

azian said...

best tu..pi jalan222

Unknown said...

tu la....yan taknak ikut....:) :)