Tuesday, February 23, 2010

salam...

hari ni start ujian 1 kat sekolah....cam rilexlah skit coz suma xtvt ko-ko cancell n tak ngaja la kan....cuma kena jaga xm jelaa....... tapi lepas ni melambakla kertas nak ditanda kan.... takpe...tu lain citer. camnelah performance anak2 murid aku agaknya... risau gak...:):)

emm...skang ni aku dah takleh nak berdiri lama2 sangat la... kalau jalan atau berdiri lama sangat, mulalah kaki aku rasa sakit... agaknya effect dari accident dulu rasanya. tapi kali ni cam serius skit coz kadang2 takleh stand ngan sebelah kaki...rasa nak jatuh.....emm...rasanya need to go to pakar.. tapi bila agaknya nak g ek.... nanti laa...

emm.....citer pasal accident ni...teringat plak satu benda... masa otw balik dari utara masa cuti cny hari tu.. aku menyaksikan sendiri betapa rakyat malaysia ni mmg tak sabar... memotong guna laluan kecemasan...emm..sapa yg taknak cepat..suma org nak cepat kan... tapi janganlah sampai menyusahkan org lain lak kan... hehhe... so dalam keboringan dalam jem yang panjang hari tu...aku sempat mensnap beberapa gambar yang menunjukkan rakyat malaysia yang sungguh tak sabar....











emm....pesanan umum....pandu cermat jiwa selamat...ingatlah orang tersayang...:) :)

No comments: