Saturday, February 6, 2010

salam...

hari ni kena g school...ada sekolah ganti tuk raya cina... sapa suh nak cuti lama2 kan... so, kena ganti dulu.....takpelah..yang penting cuti raya cina ni nak g jalan2... actually aku plan nak g langkawi. jalan umah nita, kawan lama masa uum dulu. terlanjur jalan tu jalan2 la skali kan....:) :) nita baru je call n sempat bual2 tentang plan nak g sana...ops...

tadi balik dari sekolah, terus teman mak n ayah g kenduri kahwin umah sedara @ dewan penjara kajang. emm...meriah sungguh majlisnya. tapi tak sempat nak snap gambar kat sana....

skang ni mak n ayah dah balik rembau. tinggal adik aku aishah je.. dia datang umah nak aku tolong review subjek account. dia baru dapat jadik lecturer kat kolej uniti, port dickson. ops...tingat plak masa aku muda2 dulu...aku pun bertapak kat kolej tu la dulu...first keje dalam education line...lama gak aku stay kat kolej tu...5 tahun. cam2 pengalaman aku kutip... pahit, manis, suka, duka....suma complete...:) :)

emm....ngantuk la plak...oklah...time to sleep....tapi sebelum tido kena minum susu..hahahhaa..susu?... actually kena paksa minum... rela dalam paksa... ke kena paksa rela...sama je la tu kan.. kan aku sibuk kata sakit kaki kan...so, hubby aku kata aku kurang kalsium..mandai je dia kan.. so dia beli la susu suh aku minum... kalah doktor....huhuhu

No comments: