Friday, February 19, 2010

salam....

hari ni ada kat kg @ sungai layang rembau....bestnya dapat tido kat kg...sejuk je... actually malam tadi aku melarikan diri dari KL..hehhehe..saje je...lama na rasanya tak balik kg...aktiviti kat kg?...emm...takde pape pun. just dul rilex2 je.....yang penting dapat angin kampung kan....:) :)

ok...n3 kali ni sambung lagik citer cuti raya cina lepas ek... emmm....citer pasal jalan2 dah..kali ni nak tunjuk skit barang2 yang sempat disambar @ langkawi...heheh... taklah banyak mana pun...just beli suka2 je... menghabiskan duit yang dah sedia abis... aci tak gitu....:) :)

emm...ni antara barang dapur....:) kalau mak aku ngk mesti dia kata apalah yang anak aku beli ni.....hehehe...









g langkawi mesti kena beli benda ni...ala2 benda wajib beli lak....apa lagik...



then sempat gak beli key chain tuk kengkawan....



untuk mak n ayah.....apa lagi...kain batik n kain pelekat...





ops....apa lagik ek...haaa...benda yg kimi paling suka...coklat...ni gambar coklat yg masih selamat belum dimakan..heheh




disebabkan aku bawak beg kecik je masa dtg so kena beli satu beg lain tuk pudat2kan suma bawang yg aku beli..tu pun tak muat gak...



tu antara barang yang dibeli kat langkawi....then balik alor setar singgah kat pekan rabu...so antara barang wajib...



then, p.long aku plak ada kirim beli daun rokok pucuk n tembakau...dia kata dia nak berhenti rokok...so try guna rokok pucuk....



emm...tu jelah antara hasil tangkapan....:) :)

3 comments:

Dr Sofea J.Ann Tan said...

coklat xsampai sbn jaya pun....

Unknown said...

coklat dah sampai rembau....lom dibawa ke sbn jaya la tu....mama putri nak makan coklat ek...ada...ada.... nanti makwan bawakkan k..:)

Dr Sofea J.Ann Tan said...

papa nak coklat !!