Sunday, July 26, 2009

picnic @ sg congkak.....

salam...

hari ni aku terpaksa meng'mc'kan diri...demam la....campur ngan sakit tekak lagik. malam tadi g klinik siap dapat ubat migrain. so, hari ni aku try tuk rest. ops...tak sihat tapi online ek...bukan apa..ni pun salah satu ubat gak ni...hehehhe
actually aku ni dah rasa tak sedap badan 2,3 hari dah...kepala asyik nyut...nyut je...tapi aku gagahkan jugak buat suma benda...yelah malas nak manja2 sangat. yekee.....hehehe..lebih kurang laa... smalam sempat lagik g Sungai Congkak. Kawan aku masa kat UUM dulu, Yan ajak g picnic. Mula2 ingat ngan dia sekeluarga je...alih2 bila aku datang...tu diaaa....punya la ramai kawan2 dia. ops...rupa2nya diaorang ni team MLM. MLM apa aku tak berapa nak sure. coz yang bercerita cuma husband aku n husband yan.. aku + yan seronok2 borak2....hehehe...just enjoy...

aku ngan yan....



kimi n adam sibuk mandi....sejuk giler air kat sini....




kimi ngan adam lepas mandi....sibuk duk main2 merata...









ha....nilah group diaorang..ramai tu...masa ni diaorang buat acara kotak beracun..aku?...aku jadik tukang tengok je laa... hehehehe..




balik dari Sg Congkak ni sempat lagik aku g Stadium Malawati....ops..bukan ngk apa2 game sukan...tapi game shopping... hehheh..ada jualan gudang kat situ berakhir smalam laa...so, saja je la nak menjamu mata..emm...tak berapa nak menarik hati aku jualan gudang ni...dalam tak menarik hati tu sempat gak husband kau beli kasut, T-shirt, baju kimi n T-shirt aku...hehehehe.. menjamu mata la kunun kan....balik, aku mmg dah tak larat giler....

2 comments:

mamamy said...

sonok ko gi mandi2 kek situ kan aku dh lama tak gi jeram dh

NikNor said...

baik2 linda,. sekarang ni musim H1N1,..jaga kesihatan,..tp kalau siap boleh g picnic bagai, rasanya tk teruk kot.huhuhuu