Monday, July 13, 2009

Pencerapan?.....

salam...

lamanya la tak mencurahkan idea kat blog ni..hehhehe...pasal?..tahlah ek. kenkadang kan idea menulis tu ada je...kenkadang plak idea cam takde n tahap kemalasan plak tinggi. so?.....

apapun ada banyak benda yang berlalu lately dalam idup aku. pertama-tamanya (ada ke perkataan ni...hehehe apa ni cikgu BM..)alhamdulillah aku dah lepas dah intebiu pengesahan jawatan ngan SPP. benda yang menakut-nakutkan hidup aku dah selesai. intebiu tu berjalan lancar ngan soklan2 yang diutarakan adalah seperti yang diramalkan. so, tinggalkan tunggu result je la gamaknya...tu pun leh buat berdebar gak tu. apapun aku harap sumanya ok...


pencerapan....tajuk entry aku hari ni...actually, pagi tadi tetiba je GPK 1 aku kata GB (guru besar) nak observe aku. Kat sekolah mmg setiap cikgu akan dicerap oleh GB atau GPK. so, apa lagik kalut gak laa...bukannya apa pun. Bila ada org nak ngk ni tetiba je rasa kecut. padahal takde benda pun. So, aku pun prepare la lebih skit dari biasa. Nak dijadikkan citer, GB tak masuk observe aku..hehehhe..pueh den prepare. Dia ada hal la plak....frust la jugak kan...takpe..takpe....sobar...


minggu lepas masa aku call adik (aishah) aku, tetiba je dia ckp 'kak, izal masuk wad..' ops...izal tu adik aku no 2. alih2 masuk wad?...tak dengar plak dia sakit...yg izal pun satu, sakit tak bg tau aku...ni apa citer ni...(tu suma dalam hati..) then aku pun tanya aishah sakit apa abg ko?...teruk....kena operate, aishah menyedapkan citer. hah? operate?...cuak gak..tapi setahu aku adik aku takde sakit pun. aku je yg selalu sakit mengejut...heheheh.. rupa2nya izal admitted KPJ seremban coz nak buang 'cagu' kat ibu jari kaki dia...hahahhaha...mat cagu. Dr kata dia jalan tak betul, tu pasal cagu tak elok2....alahai...Tapi sonok la dia, 2 minggu MC tu..apa2 la izal. So, smalam sempat la g ngk dia kat klinik dia...jari kaki masih berbalut...pijak skit.....ops....


kimi ngan pak ngah dia....sian pak ngah....

2 comments:

ouled kenitra said...

Insya Allah temuduga tu baik baik sahaja hasilnya nanti.

Entryku kali ini

Apa dalam saku
Tiada siapa tahu
Sehari sebuah buku
Sedikit sebanyak bertambah ilmu

mamamy said...

la yeke..hingat kn operate apa yek?to izal get well soon hah!!