Friday, July 17, 2009

Ujian datang lagi....

salam...minggu ni ada rasa nak demam plak rasanya...napa?...emm..apa lagik, sesuai ngan tajuk entry kat atas laa...ujian bulanan sekolah datang lagik...actually dalam takwim sepatutnya 28/7 but tetiba di awalkan ke 20/7. Yang menjadikannya lagik kalut adalah takde sorang pun cikgu yang ingat pertukaran tu. bukannya tak ingat tapi seingat aku takde makluman pun pasal perkara tu di awalkan. so, akibatnya, suma cikgu mengkalutkan diri membuat ketas soklan. yang dapat subjek skit alhamdulillah la kan...tapi yang seangkatan ngan aku...aduh..mau muntah menaip soklan. Apapun aku dah selamat menyiapkan 8 skrip soklan tuk digunakan minggu depan. buat anak2 murid tersayang....slamat menjawab n semoga dapat markah yang tinggi...amin...






as usual jumaat hari yang dinanti2 oleh suma orang rasanya...bukannya apa..besok cuti kan... bagi cikgu cikgi ni, jumaat leh la balik awal skit. abis sekolah tadi trus balik n sempat la masak memasak kat umah. tapi nak jadik citer dalam kul 3 petang tadi kimi merengek nak makan KFC. Padahal baru je makan nasik lauk ayam goreng sepinggan..apa citer...aduh...malasnya nak kuar..tapi disebabkan rengekan tu dah sampai tahap aku tak tahan nak dengar...sudahnya dalam kul 6 petang aku bawak gak dia ke KFC. sempat la nasik tengahari tadi terhadam gamaknya..hehehhe..apa punya mak la ek...tapi mmg dia betul2 makan tadi. belikan set jom jimat tu je...tapi kena beli gak toys....whatever la kimi...asalkan makan...meh ngk muka puas hati kimi bila dapat apa yang dia nak....hehhehe kimi...kimi....










No comments: