Saturday, July 18, 2009

family gathering @ umah izal

salam...

aduh...sedapnya suara ct nurhaliza ni. ops...ni tengah ngk APM kat astro ria ni.. tapi cam tak best coz ada penyampai anugerah tu siap bukak2 suar tunjuk bun***. apa kes ni.. hangat...hangat...dah siaran langsung plak tu..


actually aku baru sampai dari umah adik aku izal kat tmn pinggiran senawang. Dia buat makan2 merangkap family gathering.So mak ayah + adik2 aku sumanya ada...Sebenarnya majlis ni merangkap majlis hari jadi mak + anniversary mak ayah aku yang ke 31. ops..dah 31 tahun rupanya ek...semoga kebahagiaan berkekalan..amin...menu?..coz majlis ni dibuat waktu petang...menu yang disajikan, mee kari best dan sate kajang hj samuri cawangan seremban. tq izal n sofea atas makanan yang best tu. mee kari mmg superb... heheh/...

ni makanannya.....








lepas makan.....sesi potong kek plak....lets cake.. hehehhe. cam biasa, bila ada tiup2 lilin ni mestilah yang lebih2 anak aku la kan....







sebenarnya ada lagik satu citer best tentang adik aku ni..(izal). rupa2nya dia baru beli keter baru...baru 2 hari kuar. masih panas lagik...hehhehe..murah rezeki budak ni, dia baru beli mitsubitshi lancer warna hitam. lawa tu....kimi siap tanya aku masa balik tadi. pakngah dah beli keter baru....kimi bila nak dapat keter baru..aduh kimi..kimi..dia ingat nak beli keter cam nak beli gula2 agaknya..hehehhe..





Selesai makan terus balik umah. on the way balik tadi, berdekatan ngan susur kuar nilai, kitaorang terserempak ngan accident. keter terbakar kat tepi jalan. keter volvo rasanya. tapi yang menghairankan terbakarnya bermula dari belakang keter tu. yelah selalunya kalau kes2 keter terbakap ni mesti bermula dari depan kan..emm...tak tahulah apa puncanya ek...oklah...ngantuk la plak..besok kena bangun awal coz ada hari sukan sekolah kimi....

1 comment:

Skin Solution Zone said...

baiknyer posing.. model keter tu !!!! he he ...