Tuesday, May 4, 2010

salam....

hari ni dapat flu teruk....sejak preggy ni selalu kena flu la gamaknya.... tak taulah napa....hari ni bersin tak henti2... balik dari sekolah tadi terus kejar ubat selsema coz mmg dah rasa tak tahan sensangat....adoilaa...kena sedas terus senyap skit flu ni. but badan lak rasa lemah2.... then, rasa cam nak makan sup je...ajak en.abg makan bihun sup utara.... dia leh tanya aku, sok leh tak....emmm....maleh nak layan...tak tau ke org nak skang...skang laa....ops...emosi lak...besok dah taknak dah.... huhuhuhu kunun ngajuklah ni.....

hari ni dah masuk 2 hari kimi tak g skol... balik dari kenduri kahwin adik aku smalam, dia kena satu penyakit...ops...taklah serius sangat pun...cuma dia kena 'tungau'. tau tak tungau tu apa...aku pun susah nak xplain...tapi tungau ni some sort of kulat..ye ke...tahlah..tpi tungau ni selalu ada kat rumput2...bila kena gigit bleh menyebabkan bengkak + gatal... tungau ni plak susah nak dilihat dengan mata kasar coz dia terlalu kecik...warna orange..heheh... balik kepada citer aku tadi... tungau tu telah menyerang kimi pada bahagian yang sangat sensitif...bahagian tuttt....hehhee..menyebabkan bengkak yg teramat dan kimi ngadu sakit...sekali ngk cam org baru bersunat gayanya kimi...hehehe..sabar jelah aku... so, pagi tadi g bawak kimi g klinik coz ngk bengkak nya cam lain macam dan tak surut2...then dr bagi ubat sapu n tahan gatal je....nampak dh ok skit...hope besok lehlah dia g skol...

oklah, n3 kali ni nak tunjuk skit gambar sekitar majlis pernikahan adik aku aishah... majlis ni dibuat hari jumaat.... hari sabtu baru buat majlis persandingan... so kali ni aku tempek gambar2 nikah je dulu k... gambar taklah berapa nak cantik kalau dibandingkan ngan kameraman profesional...tapi leh laa ek chah....heheheh

ni gambar sebelum nikah....











ni plak semasa akad nikah....ayah aku en.ab jalil yang menikahkan sendri anaknya....alhamdulillah....dengan 2 kali lafaz je....:)











selepas nikah...masa tuk picturing....hehehhe











ops...posing...posing...











buat aishah n shahir.....semoga bahagia hingga ke akhirnya....amin....

No comments: