Tuesday, April 27, 2010

salam...

ops...sungguh lama tak menjengok disini....emm..cam2 hal yang buatkan aku cam takde masa... emm...bukan takde masa....masa tu mmg cukup dah allah bagi 24 jam sehari..hehhe.. maksudnya akulah tu yang tak berapa reti nak uruskan masa....

sebenarnya macam2 nak kena settle lately...first i need to settle my emosi.. maklumlah sejak expecting ni, emosi mmg tak berapa nak stabil...jap2 nak marah, jap2 nak sedih, jap2 suka, jap2 tah apa2 tah lagik......so, take time gak nak suaikan diri.... then, xtvt sekolah yg melambak2...baru je abis pidato 1 malaysia, skang ni plak tgh pening kepala nak latih tarian 1 malaysia....pertandingannya 1 jun... aku ni bukanlah pandai menari, keras tangan adalah... tapi what to do..... nasib baik ada lagik 2 org yang akan membantu.... chaiyok..chaiyok....xtvt sekolah lagik ek....heheh...baru je abis marking paper tuk ujian 2, 7 subjek tu...super duper teacher....hehhee..tahlah, bilah aku akan dapat kurang skit subjek....waaaaa......

this coming mei, ops..1 mei adik aku aishah akan mengakhiri zaman bujang dia...alahai ilang sorang adik den... po leh buek... dia pun tengah bz ngan segala macam preparation la nampaknya, cuma, aku je yang takleh nak tlg banyak coz hanya dapat cuti jumaat ni..... sorry ek chah.... takpe..takpe...ko doakan aku ok jumaat n sabtu ni...aku tlg apa yang patut k...hehehhee....

emm..oklah, kali ni nak tunjuk gambar kimi skit.... gambar dia bergaya ngan baju baru yang dibeli khas tuk jadik flower boyz..... asyik tanya je..bila majlis maklang... coz tak sabar2 nak pakai baju tu,,,,, aduh...poning palo den...







No comments: