Monday, May 17, 2010

salam...

Bila penyakit M mula merebak.....camni lah gayanya....berapa lama dah tak menyempat nak mengupdate blog ni....huhuhu... nak katakan bz sangat idaklah....tapi tu laa... penyakit M tu mmg sangat merbahaya...

ok...ok..meh nak citer serba sikit hidup aku yang serba tak kena dua tiga menjak ni... alahai... benda pertama, aku kehilangan tipon yang sangat2 berharga... bukan la kata harga hp tu...tapi betul gak.... tapi aku dah kehilangan contact no suma kawan2.. waaa... rasa nak nangis masa ilang tu... tapi what to do... dah takde rezeki.. so skang ni dalam proses mengumpul semula no2 yang ilang tu.....aduh...

emm...benda lain yang agak haru... dari hari ke sehari berat badan makin naik due to prengnancy... emm..bila badan makin naik, langkah kaki pun makin pelan... emm... lutut kiri aku makin sakit tuk menampung kaki kanan yg 2 inci pendek ni... emmm... sehari ke sehari nak tempah special kasut tapi tak tertempah lagik... bila la nak buat tu ek....:) :) ada2 rasa takut gak coz takut effect xcident dulu.. tapi tak try tak tau kan.... yang alhamdulillahnya buat masa skang lum ada alah yang teruk lagik. cuma selera makan tu kejap ada kejap takde.... muntah2 kurang laa, berbanding masa first pregnant dulu.... hopefully sumanya stabil....amin..

emm...smalam....smalam ada sambutan hari guru peringkat sekolah...oklah... agak meriah.. meriah ngan guru2, bebudak n hadiah yang banyak dari bebudak... yelah...org kata sebagai guru ni kita taklah nakkan balasan dari murid2 pun , cukuplah sekadar ucapan terima kasih n dia ingat kat kita... tapi....hehehe.. kalau dah bagi hadiah, terima je ngan tangan terbuka... tak gitu... kimi pun smalam duk bawak hadiah tuk cikgu2 dia,. tak cukup tangan nak bawak....:) balik2 dia bagi tau kat aku, 'mama, cikgu kata tq....kimi baik laa...' hehehhe....ayat standard...:) :)

oklah....stop dulu laa...banyak sangat membebel..hhehehe.. apapun buat suma cikgu cikgi kat luar yang membaca bebelan aku ni... aku ucapkan slamat hari guru....marilah sesama ikhlaskan diri tuk kejayaan anak bangsa... semoga segala usaha kita diberkati...amin....

No comments: